Sandra Roes stelt zich voor:
Mijn naam is Sandra Roes, ik ben sinds juni 2015 werkzaam bij Symbus als office manager. Een leuke uitdagende baan met veel afwisseling! Mijn werkzaamheden bij Symbus bestaan o.a. uit salarisadministratie, administratieve ondersteuning van de consultants, efficiëntie bewaken en verbeteren door het beheren en implementeren van diverse systemen. Daarnaast ook het toezien op een juiste werkwijze voor wat betreft de diverse keurmerken en de verantwoordelijkheid voor de gehele financiële administratie binnen Symbus. Voordat ik bij Symbus ben gaan werken, heb ik veel ervaring opgedaan als directiesecretaresse bij een technische groothandel. Na 15 jaar heb ik bewust gekozen om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Het was een sprong in het diepe maar zeker één die de moeite waard is geweest. Ik ga graag hardlopen & naar de sportschool. Tevens besteed ik graag tijd aan mijn gezin en onze honden.
Wat maakt mijn werk zo leuk?
De afwisseling van het werk, mijn collega’s en het ‘sociale’ contact spreken mij enorm aan. Voor mij is mijn werk meer dan een baan.
Specialiteit/deskundigheid:
Financiële en secretariële administratie & ondersteuning middels geautomatiseerde systemen zoals Unit4.
Mijn collega’s omschrijven mij als:
Nauwkeuring, behulpzaam, zelfstandig, spontaan & loyaal.